Mas Gurumbau és un camp de Pitch&Putt i de golf de par 3, consta de 18 forats, i es troba a la plana de Vic. Un paratge excepcional amb una riera que travessa tota la finca, i amb una vegetació exuberant. Al costat de la carretera però allunyat per no sentir cap soroll. Una bona oportunitat per expandir aquesta afició.

Elit Derm la cosmètica Premium de la farmàcia. Composada per rituals de bellesa que tenen en compte l’ordre òptim amb què hem d’aplicar els productes, seguint les capes de la pell i la seva fisiologia. Les seves textures i perfums envolten tots els sentits mentre cuiden la pell.

Junts donen el tret de sortida aquest nou any amb la formació de l’equip P&P ElitDerm Gurumbau femení. Un equip de 12 dones amb una gran afició i passió pel Pitch&Putt. Gràcies els valors compartits amb Mas Gurumbau hem pogut construir aquest equip femení, que portarà la marca Elit Derm i Mas Gurumbau arreu del territori en els diferents torneigs d’enguany.